trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1850 0

החיסכון האדיר הטמון בהשוואת מחירי ביטוח

כל מבוטח שמחזיק בפוליסת ביטוח חיים ושישכיל כמובן לבצע השוואת ביטוחי חיים, יוכל לחסוך לאורך תקופת הביטוח עשרות אלפי שקלים.

הדס לוי
מאת: הדס לוי כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 08.07.2019 19:07
רוב הסיכויים שכבר יצא לכם להיחשף לפרסומות של חברות הביטוח, המתחייבות לספק את מחירי ביטוח הרכב הזולים ביותר בשוק. יתכן גם שכבר יצא לכם לבצע סקר שוק בעצמכם ושכבר התנסיתם לא אחת בהשוואה של מחירים או השוואת ביטוחים. המעניין הוא שרבים לא מודעים לכך כי לא רק חברות הביטוח שמספקות ביטוחי רכב נמצאות במלחמה. למעשה גם חברות ביטוח המספקות ביטוחים מסוגים אחרים ישמחו לעניין אתכם עם תכניות אטרקטיביות, שיתכן מאוד שימצאו חן בעיניכם יותר מהתכנית שאתם מחויבים לה כעת.

החשיבות של ביצוע השוואת מחיר ביטוח

תחום הביטוח הוא תחום דינמי ביותר. אחת למספר שנים מתרחשת רפורמה בעולם הביטוח בישראל, שטורפת את הקלפים ומביאה לעולם הזדמנויות חדשות למבוטחים. כך לדוגמה, בתחילת 2019 מדינת ישראל הפנימה בשעה טובה כי תוחלת החיים של הישראלי הממוצע התארכה משמעותית. כפועל יוצא מכך, הכריזה על הוזלה משמעותית במחירי ביטוח החיים, שצפויה להוביל לחיסכון כולל של כמיליארד וחצי שקלים למבוטחים בחמש השנים הקרובות. כל מבוטח שמחזיק בפוליסת ביטוח חיים ושישכיל כמובן לבצע השוואת ביטוחי חיים, יוכל לחסוך לאורך תקופת הביטוח עשרות אלפי שקלים.

אז איפה מתחילים?

באופן עקרוני ניתן כמובן ליצור קשר עם חברות ביטוח שונות, לבקש הצעות מחיר מסוכני ביטוח שונים וכן להתקשר למוקדי הביטוח הישירים השונים. אך מטבע הדברים מדובר בעבודה מסורבלת שתגזול מכם זמן יקר. כל זה מבלי להזכיר את האנרגיה והסבלנות שתצטרכו להצטייד בהן. ההשקעה העצומה הכרוכה בפרויקט של השוואת מחיר ביטוח, היא הסיבה המרכזית בגינה חלק ניכר מהמבוטחים כלל לא טורחים לחשוב אפילו על האפשרות להוזיל את מחיר הביטוח שלהם וממשיכים לשלם מחירים גבוהים. בדיוק כאן נכנס לתמונה האתר של TRUSTY, המהווה זירת ביטוח דיגיטלית, שבמסגרתה פועלים סוכני ביטוח רבים המתחרים זה עם זה על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים. על מנת שתוכלו לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ומשתלמות מסוכני הביטוח הרבים הממתינים לפנייה שלכם דרך האתר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להזין את הפרטים והמידע הדרושים באתר. האלגוריתם החכם של האתר יבצע תוך שניות אופטימיזציה של הנתונים הרלבנטיים אליכם באופן אישי ולאחר מכן יציע לכם את ההצעות המשתלמות ביותר עבורכם. בשלב הבא תוכלו להתרשם ממגוון ההצעות שהועברו לידיכם וכל שיישאר לכם לעשות זה רק לבחור את הסוכן המועדף, דרכו תוכלו לרכוש את הפוליסה המועדפת.

מה הם היתרונות של השוואת ביטוח דרך TRUSTY?

השימוש בטראסטי לצורך השוואת ביטוח ובכלל זה ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח נסיעות וביטוח משכנתה, טומן בחובו אינספור יתרונות משמעותיים. היתרון הראשון בא לידי ביטוי בחיסכון המשמעותי בזמן ובאנרגיה. אך בנוסף חשוב להבין כי מדובר על חיסכון משמעותי בכסף. אם לא די בכך, נציין כי השימוש באתר טראסטי מהווה ערובה לשירות מעולה. זאת כיוון שהגולשים הרבים שכבר היום עושים שימוש באתר או שעשו בו שימוש בעבר, טורחים לדרג את סוכני הביטוח הפעילים בו. הודות לשיטת הדירוג הייחודית של טראסטי, באפשרותכם לקבל מידע בנוגע לאיכות השירות שמספקים סוכני הביטוח השונים ולבחור מראש אך ורק בסוכני ביטוח שניתן לסמוך עליהם. בתחום תחרותי שבו פעילים אינספור מוקדים המבצעים עבודה בינונית, שלא מחזיקים בניסיון רב ושלא רואים בהכרח את טובת הלקוח לנגד עיניהם, אין ספק כי מדובר בדרך הבטוחה ביותר לאתר סוכן ביטוח מומלץ, אמין, אחראי ומקצועי. בין היתר באתר טראסטי תוכלו לקרוא חוות דעת של גולשים, ללמוד על הניסיון של סוכני הביטוח השונים, להכיר את תחומי הפעילות הספציפיים שלהם, לברר פרטים חשובים על הוותק שלהם בכל תחום ועוד.

השורה התחתונה

שוק הביטוחים הפרטיים ידוע ככזה הסובל מפער מידע גדולים מאוד. כפועל יוצא מכך, ניתן לזהות פערים עצומים גם בהצעות המחיר שמספקות חברות הביטוח השונות, עבור פוליסות דומות ואפילו זהות. על ידי ביצוע סקר שוק מקיף ויסודי ובחינת הצעות מחיר שונות, ניתן ליהנות מחיסכון של מאות שקלים בשנה ושל עשרות אלפי שקלים לאורך תקופת הביטוח.

הדרך המשתלמת, המהירה, היעילה והבטוחה ביותר לעשות את כל זה ולאתר סוכני ביטוח אמינים שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות, היא להשתמש בשירות החדשני של אתר TRUSTY ועל כך נאמר: "יפה שעה אחת קודם".

האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
1די עזר
3לא כל כך
2כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.